Bij Ameri Care vinden wij het belangrijk dat iedereen zich gehoord en serieus genomen voelt. Wij zetten ons dagelijks in voor goede zorg en begeleiding. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.
certified lecturer
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
quality result
Quisque rhoncus leo massa, non maximus ante placerat nec.
Wat te doen bij een klacht?
Bespreek het direct met ons
Vaak kan een klacht in een persoonlijk gesprek snel en goed opgelost worden. U kunt uw zorgen of onvrede rechtstreeks bespreken met uw hulpverlener of contactpersoon.
Schriftelijke klacht indienen
Als u er niet uitkomt in een gesprek, kunt u uw klacht schriftelijk indienen via:
Vermeld hierbij
Uw naam en contactgegevens
De datum en omschrijving van de klacht
Eventuele eerdere stappen die u heeft ondernomen
Behandeling van de klacht
U ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestiging dat uw klacht is ontvangen.
Binnen 4 weken krijgt u een schriftelijke reactie en bespreken wij samen een oplossing.